helgens bilder!

Publicerad 2009-08-30 19:04:25 i bilder säger mer än 1000 ord,

denna helg har varit aprolig!
började med att i fredags så drog jag och ogge till harrys vid 23 tiden, väl inne stöter jag på Linus en gamal skolkompis från gymnasiumet, vi delar bord med han och hans 6 polare. träffat på yttligare en annan linus som också gick i samma gymansium som mig, vi drack och drack sjöng och sjöng. vid 3 tiden ungefär så blev det limo till hässelby på efterfest med utomhus bubbel pool (!) 40 grader och musik samt massa skratt!
jag kom inte i säng förens vid halv 9 på morgonen och upp 1½ timme senare för att åka in till stan för att träffa victor. efter stan åkte jag till tullinge och min bästa vän som jag skulle med på tatueringsmässan, vi åkte upp till hans föräldrar som bor granne med min pappa, vi åt godis och krov och andreas gjorde en fantastiskt god fördrink på Rom, frysta jordgubbar lime och fanta! vi drog in mot stan och åt på en fin resturange på söder sen gick vi till mässan, inne på mässan träffade jag Tim Mellgren en gammal kärlek från högstadiet, träffade också mina bajen kollegor Adrian Björn och Micke, innan vi skulle gå så ser jag 3 ansikten jag känner igen då kom Emil "Parme" Emil "Moije" och Leo alla också gamla skolkompisar från gymnasiumet, dom gick anläggning bergspräning fast året innan mig tog som studenten!
idag söndag har jag haft träning i 4 timmar sen gick jag ner till andreas och städade lite, tyckte så synd om honom som fick gå upp halv 7 morse och åka och spela golf med hockeyn!

TACK FÖR DENNA HELG!

jag och ogge på Hary B James!

Jag och Linus på harrys!

efterfest i hässelby strand, bad från 4 till halv 7 :)

fördrink innan tatueringsmässan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela