it's over!

Publicerad 2009-08-17 18:19:19 i bilder säger mer än 1000 ord,

mitt liv har rasat samman, jag har förlorat en viktig del i mitt liv.
min pojkvän, min vän, min nallebjörn, allt man kunde önskat sig, att gå vidare kommer bli tungt.
kärleken kommer nog tillbaka antingen för fort eller om ett jätte tag , men hoppet kommer alltid att finnas kvar jag vill att allt vackert och allt mysigt vi har gjort ploppar upp i ditt huvuvd igen och du förstår och inser vad vi egentligen hade under våran mörka sida.
Micke Häggqvist, du är den underbaraste jag mött jag föll vid första ögonkastet.
jag har aldrig varit så kär som jag är i dig!


dagen då mitt liv förändrades på 2 sätt, jag tog studenten och jag fick kalla dig för min pojkvän.
vi kanske väntade för länge och vi (du) kanske inte såg alla problem som fanns, (dock inte alls men vissa).
jag vet att jag gjort bort mig, men du var inte felfri heller.

snälla micke, jag älskar dig högt högt högt!!!
en stor del av mitt hjärta kommer alltid att göra det, och glömma dig finns inte på denna jord!

JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2009-08-17 19:38:35

vad har hänt gumman :S? <3<3

Postat av: Hannah

Publicerad 2009-08-17 19:38:53

vad har hänt gumman :S? <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela