sagor behöver inte alltid ha ett lycklgt slut.

Publicerad 2009-08-06 13:05:49 i bilder säger mer än 1000 ord,

jag hopas denna saga inte är slut, trots allt som sagts och gjort, du är mitt hjärta, du är mitt hopp, du är min framtid!
jag har lärt mig, min läxa :
Lita på varandra, var den glada carro inte den sura... oroa dig inte för minsta lilla.
 
jag vet hur jag ska få den  dagen som vi båda minns tillbax.
den dagen jag tog studenten, den dagen du blev min pojkvän!!!

jag ska ge dig den dagen tillbaka.
snälla läs brevet en gång till, långsamt och nogrant,
du och jag är + och -

jag älskar dig Per Mikael Häggqvist!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-08-08 09:07:44

Jag håller tummarna för att allt löser sig på bästa sätt!



Kram Y

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela