söndag

Publicerad 2009-08-16 17:02:33 i bilder säger mer än 1000 ord,

igår efter jobbet åkte jag till min bästa vän andreas och kollade speedway med han lars och saftjocke, somnade senare i soffan till pisstvakt, idag har jag träffat M och inte gjort så mycket, det är stooorm ute, imorgon är det tidig då menar jag TIDIG uppgång, 05.00 jag ska åka 05:51 ska vara i telefonplan 06.30. uppe med tuppen med andra ord.
på kvällen i morgon är det träning för ledartruppen som ska tävla på fredag och förhoppningsvis lördag och söndag med :D
jag är dönervös,




min super söta anka jag vann på eskilstuna zoo förra sommaren med BF Andreas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela