bilderna

Publicerad 2009-12-03 13:00:31 i Carros fantastiska liv,

från magnetröntgen hade kommit och jag gick upp för att prata med min doktor.
"det är lite förändringar i din rygg"
på svarspappret står det:
"disken L5-S1 är (svårstavat och svår uttalat ord), sänkt och buktar, övriga diskar OK
i nivå L5-S1 föreligger ett medialt diskbråck som dock ej påverkat rötter."
Så ja, kunde man förstå sig på detta så hade man nog fattat vad det var ;D

ikväll ska jag och M till en arbetskompis på flottsbro och fika och ha det mysigt, skulle v komma andra från flottsbro och hänga med oss. ska bli jätte mysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela