fördriva bakiskvällen.

Publicerad 2009-12-20 17:25:49 i Carros fantastiska liv,

GÖR TESTET INNAN ÅR 2010!!

 1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Ja, det gjorde jag nog
2.Höll du några av dina nyårslöften?
HAHA, nooooo!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja
4. Dog någon som stod dig nära?
Oscar Andersson gick bort 4/11, vi stod varandra nära förr om åren, men han betydde fortfarande massvis! RIP, saknar dig!
5. Vilka länder besökte du?
Sverige
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
Ja det var en hel del faktiskt!
7.Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
29 maj
och 17 juli
8. Vad var din största framgång 2009?
Pass!
9. Största misstaget?
hemliSzZZz
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag fick medialt diskbråck i september, vilket SÖG! annars har det inte varit mer än vanligt.
11. Bästa köpet?
alla mina skooooor
12. Vad spenderade du mest pengar på?
skor, cigg, godis
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Självklart, min student gjorde mig riktigt glad
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009?
rap das armas, green day - 21 guns, kamphund.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
måste nog säga ledsnare men det var i perioder!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
varit glad!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
varit arg
18. Hur tillbringar du julen?
med familj och släkt
19. Blev du kär i år?
om jag blev helt förtrollad det är jag fortfarande
20. Favoritprogram på TV?
Andra avenyn + Riverside
21. Bästa boken du läste i år?
När ingen ser
22. Strösta musikaliska upptäckten?
PASS
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En systemkamera
24. Något du önskade dig men inte fick?
ja man önskar sig alltid sånt man aldrig får,
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Åh ja, det finns det men misstagen är redan gjorda så...
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Nitar och läder (?) haha nej men blandat
27. Vad fick dig att må bra?
Familjen vännerna och min pojkvän jag älskar mest av allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela