lucia

Publicerad 2009-12-13 18:32:43 i bilder säger mer än 1000 ord,

Idag är det Lucia och 3dje advent, jag tillbringade min förmiddag och halva eftermiddag på Flottsbro och lagade det sista (förhoppningsvis) på Ms bil.
Igår var det juluppvisning och det var kanon kul, efter det åkte jag M Lach Anders Anton och Arne till Anna och hade myskväll, vi spelade Wii (JAG HAR TRÄNINGSVÄRK) och vi drack alkohol.
Jag ska inte spela wii förens min rygg är helt återställd för jag kunde knappt gå igår kväll, det gjortde så F*RBANNAT ont.

Imorgon är det Flottsbro och det ska bli minus hela veckan, tyvärr inte lika mycket som det stod att det skulle bli mitt i veckan men det är fortfarande blått hela veckan slutet av veckan är det -8 grader =)

Jag och mamma klädde julgranen för ett tag sen, det är massvis med julklappar under den och det är snart jul, 1½ vecka kvar! Känns inte dirket som det, förutom igår när det faktiskt snöade och det landade på marken och låg kvar i 2 timmar, jag gjorde min första snögubbe och M sladde lite med bilen!

Matlåda i morgon: Grekisk mat från kolgrillen!!

Kommentarer

Postat av: Denise - personlig blogg om mode o vardagen

Publicerad 2009-12-14 12:00:53

åh vad smaskigt med värsta lyx middagen!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela