måndag

Publicerad 2009-12-07 20:29:56 i bilder säger mer än 1000 ord,

Besöket hos Magnus min kiropraktor gick bra, "det här jobbar vi bort" skönt att höra.
Efter besöket så åkte jag in till centrala sthlm och handlade massvis med julklappar, alla julklapparna till mina kusiner på pappas sida är nu klara, eller den älsta tjejen ska få en sak till (vet dock ej vad ännu).
Har också kommit på vad min älskade M ska få, jag tror att han blir glad ( magnus sa iallafall att det var en kanon ide), känner jag honom rätt så vet han inte alls vad han ska ge mig i julklapp ännu ;) HAHA.

Funderar på om jag ska göra mer ischoklad i veckan, det gick åt som smöret, jag och Pekis bestämmde oss för att vi ska göra pepparkakshus någon helg som kommer, tror de kommer bli kanon fina :) ( om man känner mig och pekis så vet man).
M
är snart klar med bilen ÄNTLIGEN, det var på tiden. Han är så glad att hans bil snart är klar så han kan åka i sin egna bil snart!

Kommentarer

Postat av: Denise - en personlig blogg om mode o vardagen

Publicerad 2009-12-08 10:28:34

Skönt o höra att ryggen blir bättre med lite träning! :) Jag har köpt 2 presenter till min sambo men ska nog köpa ännu fler då han förtjänar det! ;)

Postat av: Denise - en personlig blogg om mode o vardagen

Publicerad 2009-12-08 19:21:12

SV; Ja de är inte lätt det där med julklappar! ;D jag köper bara sånt han verkligen vill ha =) Och nu har han ju köpt en bil också hehe.. Blir mycket inredningsgrejer då vi blir sambos i Januari =) kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela