måndag

Publicerad 2009-12-21 10:08:18 i Carros fantastiska liv,

snart är det julafton på torsdag till och med!
jag vet inte om jag har glömt någon julklapp eller om allt är klart.
jag vet iallafall att jag endast jobba en dag denna vecka och det är på onsdag, sen är jag ledig till måndagen och jobbar över nyår! lite långtråkigt att vara hemma men då kan man baka peppisar och annat skoj!

Såg att mamma ville åka in till gamla stan och kolla marknaden och så kanske det blir, jag var ju där inne när det var råplus och inge snö så det kanske blir lite mer jul denna gång...

jag somnade vid halv 9 i går kväll vaknade vid 22:20 och tänkte där är filmen jag ska se (TV var på) men jag satte den på timer och somnade om, sen har jag vaknat till och från hela natten. Jag är iallafall utvilad utan tvekan, men jag behövde det, det blev 2 sena nätter varav en jävligt sent,  lördags natten kom jag inte i säng förens halv 6 på morgonen och gick upp 11:30 .

Julavslutningen i går var jätte mysigt, trots att jag missade att det var avslutning för de mindre också, men flickisar i massor och handvolter.
Tack mini ut för julklappen den ska jag spendera väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela