tisdag kväll

Publicerad 2009-12-08 21:46:11 i Carros fantastiska liv,

Idag blev det åter igen ischoklads görande, 40 st denna gång och endast med vitchoklad, med större bitar i och lite mörk choklad i mitten, kanon gott!

M hämtade mig i sin bil som nu är hel och körbar, vi åkte en sväng, sen åkte på vi fika på lilla essingen och sen var vi på ärenden, resturang Peters bil hade blivit fixad hos Ms kompis vi körde tillbaka den till Peter sen fick vi skjuts hem, sen var det Ms brors bils tur att få sig en makeover, där mellan åkte vi och hämtade Ms trasiga axel och sen nu sitter jag här och M är ute på äventyr med Kongas...

Imorgon ska jag inte göra något speciellt, iallafall inte vad jag kommer ihåg, kanske ska köpa en till julklapp till min kusin en till sak ska hon få, ska nog åka förbi och köpa Ms julklapp också om jag hittar, mamma kan förklara!

Nu ska jag se lite på TV innan jag somnar i sängen i väntan på att M kommer hem  ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela