torsdag

Publicerad 2009-12-10 15:53:08 i Carros fantastiska liv,

igår åkte jag med M till stan och hämtade en stol från stolsbanan som vi lånat ut till Peak för event, sen vidare till flottsbro och fixade hans bil, hemma vid halv 11 och då var det läggdax. sov till 10 idag efter ett konstant smällande i ytterdörren.... ingen verkar kunna stänga den försiktigt!!

Sen gick jag upp satte igång att städa hela huset (förutom in systers rum)
Damsög hela huset och plockade in disken... sen har jag kollat film på youtube och åkte med på ett ärende som M skulle fixa sen inte gjort mer... 

Nu är det inte långt kvar tills jag börjar på flottsbro =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela