utgåååååång yeeeäääh!

Publicerad 2009-12-19 16:08:35 i bilder säger mer än 1000 ord,

ikväll gäller det sthlm, se upp!
Carro, Sandra Petra, Natta Alex, Lars, Jocke, Andreas, Saikko och många fler (känns som att festen nu blev andreas) ska till Odenplan för att göra staden osäker, alkohol i stooooora mångder kommer att rinna ner i magen på oss alla!
vi räknar med en framstupasidoläge hela söndagen, dock ska jag upp tidigt för att gå påjulavslutning med gymnastiken, men mår jag inte bra så vill jag inte gå dit. tänka på mitt föredöme jag visar.
vi får se,

jag och Petra börjar ju på NIVÅ 22 :D HAHAHAHHAHAHAA

 



nu kör vi



Kommentarer

Postat av: Pekis

Publicerad 2009-12-19 17:26:08

Jag gillare!!!!! ;D

Postat av: carro

Publicerad 2009-12-19 19:23:32

klart du gör

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela