gud vad jag älskar..

Publicerad 2009-02-01 08:06:12 i Carros fantastiska liv,

mitt extra jobb på flottsbro. Jag är helt ärlig också,det är så jädrans kul att jobba där.
aldrig en lugnt sekund eller en tråkigt stund, jobbade hela fredagen och det var jäääääätte roligt men lite ryggvärk fick jag men det fick snabbt över, sov i en stuga på flottsbro under natten så jag inte behöver åka hem från kvällen vid 22.00.
upp där efter klocken 7 för att bege mig ner för att fika och äta lite frulle! sen var det liften igen och och det blev en fartfylld dag, ingen kan säg något annat. satt på toppen vid sittliften och sen stannade flera gånger allt pga att 2 idioter trodde man kunde pka ner i liften halvvägen och hoppa av... typiskt killar...  men varje gång jag rörde långsamt knappen (som hjälp för första åkare eller föräldrar med barn) så stannade liften.... attans! så det blev bara ankarliften och jag och ralle löse det där så jäkla bra med en singel kö och par kö och så parade vi ihop folk och alla åkte 2 och 2 och det flöt på ordentligen, ingen fick vänta speciallt länge. det kändes riktigt bra att åka hem igår och veta att allt hade gått bra. förutom att jag halkade på en isfläck när alla såg på det var lite pinsamt.
hhahaha

nu ska jag snart hoppa in i dushen ska ner på träning med min nya barn grupp som startas idag och efter det har jag juniortrupps träning. ska bli kul =)
massa små barn, och det älskar jag !:

vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela