inte mycket bloggande här...

Publicerad 2009-02-11 09:34:03 i Carros fantastiska liv,

jag har jobbat mycket nu och har allmänt mycket i mitt huvud för tillfället.
just nu sitter jag i skolan på skit samhällskunskap och fattar inget alls hon vill att vi ska göra en buget om oss om 25 år när vi har 3 barn varv av ett handikappat.. roligt...

på fredag är det sthlms enda afterski på jobbet, kom kom och parta med mig. kalas priser i barn och live band =)

lördag till söndag har jag kurs ute på lillsved, tumbling 1an.

gud va jag  inte har lust att skriva mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela