måndag

Publicerad 2009-02-16 14:59:33 i Carros fantastiska liv,

gud vilken träningsvärk jag har i heeeeela kroppen. kan bara tänka mig hur det kommer bli nu i helgen fast då kommer det vara mer i armarna än i benen tror jag. får se om jag klarar den kursen är lite för nervös, för det är svårt det där.
denna vecka är det endast 2 dagar jobb på flottsbro, för på tisdag så ska jag på kurs inför trampett 2an. så jobbar torsdag 17-22.30 och fredag 08.00-22.30, lördag och söndag kurs, det som är det tråkiga är att det är min lördag i liften och jag som älskar att stå i liften missar tyvärr det. men det kommer flera lördagar som jag jobbar i liften så det är ingen fara, 
iskolan har jag sammhälle att göra och projekt att göra det är 2 stora uppgifter som jag aldrig få något riktigt gräpp om det det lite synd, det är sånt som jag aldrig har kunnat eller kommer att kunna. men jag ska göra det bästa jag kan

träning i kväll och vi har slagit ihop våra måndags träningar med UT truppen under oss och dom har trampett 2an och jag ska prata lite med tränarna och få fram lite info om kursen hur svår den är och sånt...
urch va jag är nervös......


barnbacken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela