skooooola

Publicerad 2009-02-03 10:58:28 i Carros fantastiska liv,

ja nu sitter man i  skolan och har skiiiit tråkigt, projekt och företagande.
vi ska starta ett eget företag och det går åt skogen,

ikväll är det jobb och ska försöka jobba lite med det då behöver all hjälp jag kan få, och sen ska jag fixa min snowboard lite inte för att jag hade tänkt att åka så mycket mer hahaha efter min stooooooora jävla kullerbytta i går i backen... *skäms* anders och anna såg mig och ja hahaha fick höra det och kommer få höra det ett bra tag till..
jag och sara tog vårat pick och pack och åkte dit igår, Tack Micke för skjutsen tack Anders också!

just nu är det mycket i skolan både i samhälle och projekt...
världens uppgift i samhället också om jobb bostad och handikappade barn (?)
jag får se till att ta tag i allt nu, måste kolla jobb också för kvar i sthlm vill jag itne vara efter studenten jag vill upp i landet där det är riktig snö på vintern och det är lugnt och inte denna storstad..
tråkigt bara att det finns så lite jobb där uppe i landet.. men får se något ska man alltid kunna hitta hoppas jag på iallafall..

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-02-04 08:35:46

Nu är du ju inne på upploppet! Snart är plugget över, kämpa på!



Har du något jobb efter plugget?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela