torsdag

Publicerad 2009-02-19 08:49:46 i Carros fantastiska liv,

godmorgon, jobbade i liften igår lkväll, och jag var på pisshumör i går och alla gäster var så jävla sura och gud. haha
men idag får bli en bättre dag, trots att jag nu såg på mitt schema att jag började 9.50 trodde jag började 10.10 så jag kommer 5 min sent till idrotten men det gör inget ;) jobbar i liften i kväll igen, hoppas att det inte blåser lika mycket i dag för det var satans kallt igår.

nu ska jag börja åka till skolan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela