3 dagar kvar

Publicerad 2009-07-09 18:45:13 i Carros fantastiska liv,

sakta men säkert !
idag hade min chef svenskexa, jag var tvungen att ljuga för honom, han dumförklarade mig och min mama rätt kraftigt för andreas, sen fick han en puss, "puss kocken så spelar han en låt"
anars har det varit kalas lugnt!
storstädat hela resturangen,
lördag och söndag lär bli lika dan om inte solen hitta fram, men vad är oddsen?!
imorgon fredag= LEDIGT!
 

hade tänkt att motera hyllor och sånt i kväll :D


wooohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela