dag 2 i östersund

Publicerad 2009-07-29 23:04:25 i Carros fantastiska liv,

halloj!
hittils har det varit underbart här, igår vaknade jag vid halv 10 ungefär och solen tittade fram senare på efter förmiddagen så åkte jag och anneli inkl. hennes 2 barn till stan för att kolla runt. solen gassade och det vart varmt i jeans. Kvällsplanerna va ej planerade men det blev dom sen, vi skulle UT!!!!
det blev utgång i sommar östersund, massvis med folk och massvis med olika partytält.
hem kom vi sent och kroppen mådde som förtjänat imorse, degade i soffan till 13 tiden ungefär, sen kom regnet det blixtra och åska så trodde hela huset skulle rasa, uppehåll och vi for till willys och handlade, sen har vi tampas med barnen och ätit samt kollat på film.

är det bra väder i morgon drar vi till stan och åker karuseller med barnen, mer än så är ej planerat.

gud vad jag tycker synd om min älskade pojkvän som skulle överaska mig med att han hade köpt en ny bil till sig själv så går den sönder på vägen hem från uppsala! =/ lider med dig och det var ju inte det ända heller... haha men det tar vi inte upp..

4 dagar så kommer jag hem,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela