god natt

Publicerad 2009-07-05 23:19:22 i Carros fantastiska liv,

snart 6 dagar kvar... och gud vad ag längtar. imorgon ska jag till khlm och ta den sista sprutan för hapatit a+b, skolan får räkningen och det känns skönt. eftersom det var som som lurade på mig den...
sen ska jag åka och jobba jobbar hästpasset 15-22.30
morgonpassen är mer min grej, gillar som bättre!!
men vad ska man göra, det är inte mångadagar kvar nu, hela 16 dagar, men inte efter varandra.
v.28
måndag: kvällspass
tisdag:dagspass
onsdag: ledig
torsdag: kvällspass
fredag: Ledig
lördag dagspass
söndag: dagspass
v.29
måndag: kväll
tisdag: kväll
Onsdag: dag
torsdag: kväll
fredag: ledig
lördag: ledig
söndag: dag
 v.30
måndag ledig
tisdag: ledig
onsdag: dag
torsdag: dag
fredag: dag
lördag: dag
söndag : dag
v.31
måndag: ledig
tisdag: ledig
onsdag: dag
tors-söndag: ledig

SLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela