Hejdå Stockholm Hej Östersund

Publicerad 2009-07-27 15:55:11 i bilder säger mer än 1000 ord,

här går det undan för i kväll vid 5 tiden åker jag till Östersund.
impulsgrej sådär när en gamal skolkompis säger att han ska åka upp till sin bror ska du med?
ja tyckte det lät bra och självklart åker jag upp för att hälsa på mina kusiner och kusinbarn,

jag är borta tills söndag, och det ska bli skönt och roligt.
det är ngn fstival där uppe och den ska man ju självklart passa på att gå på,
väskorna är packade och en väska består av endast skor :D
hahaha

kommer sakna min familj och mina vänner och framför allt MICKE

hörs när jag är framme eller en bit på väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela