lista

Publicerad 2009-07-01 20:02:42 i Carros fantastiska liv,

Hårfärg: blond
Längd: 160
Civilstatus: Kilar stadigt
Höger eller västerhänt: Högerhänt
Stjärntecken: fisk
Första tanke när du vaknade: saknar micke
Sista tanke innan du somnade: snart 11 dagar kvar

Svär du: aldrig
Sjunger du: Ja i bland 
Gillar du skolan: går inte i skolan
Tror du på dig själv: Man måste väl, eller?
Kommer du överrens med din mamma och pappa: japp

Antal människor du skulle ge ditt liv för: ingen mitt liv är mitt ingen annans
Antal piercings: 2
Antal tatueringar: 3st

Hur många gånger har du varit med i tidningen: en ;)
Vem/vilka pratar du med på msn just nu: Jag är inte inloggad på msn.
Vem ringde dig senast: lars
Pussade dig senast: Min älskling
Vem vill du kasta en sten i huvudet på: Det håller jag för mig själv, haha!

Vem saknar du mest just nu: micke
Vem är din bästa vän av samma kön: har 2 tjejer jag säger allt till.
Vem är din bästa vän av motsatt kön: Helt klart andres!
Vem/vilka umgicks du med senast: arbetspolarna

Har du cyklat utan händerna: Flera gånger
Har du gråtit en hel natt: Absolut, utan att tveka.
Har du åkt rullstol: ja
Har du gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Har du önskat att du var det andra könet: Ja
Har du velat vara ett djur: nej men kanske skulle man prova på att va fågel?
Vem är i rummet med dig: mamma sami hund
Vem fick du senast sms av: älskade pojkvän

Vem pratade du senast i telefonen med: andres

Vem önskar du att du var med nu:  mitt hjärta micke
Vem är din favoritsläkting: ingen favorit men mina 3 kusiner är snudd på närmast

Var går du skola: Går ej i skolan (men i gymnasiet var det kista bygg och anläggning)
Var är din telefon: brevid mig
Var sover du: I sängen.
Var handlar du mest: pressbyrån
Vad åt du senast: godis
Vad drack du senast: brezer
Vad är närmsta saken som är blå: kruka
Vad gillar du mest med skolan: Jag går inte skola?! Sluta tjata haha.
Vilken film såg du senast: 40 år oskuld

Har du hånglat i mer än 3 minuter? inte konstant men ja
Har du sovit i en annan säng? Jag har sovit i många!
Har du hånglat på en bio? JA vem har inte gjort det??
Har du hånglat i skogen? Det har hänt haha.
Har du sovit naken? ja
Har du stulit pengar från en kompis? Nej
Har du smygit ut ur ditt hus? ja det har hänt ett antal ggr :p

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-07-02 08:36:20

Vad hände med favoritfaster?

;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela