naglar

Publicerad 2009-07-10 20:14:25 i bilder säger mer än 1000 ord,

naglarna blev jätte bra

skönt att ha det gjort,
jag och sara tig en sallad ( ohon macka ) till lunch kollade i affärer, jag köpte också en klockapå guldfund, sjut läcker,
sen åkte vi hemmåt.
hemma fiad jag hennes naglr i min färg med gitter på tipparna sen gic vi ut och plockade båbär och smultron!
fnderar på att göra en smoothie i kväll innan sängen.

ringer till comviq idag och sklle kolla mitt saldo men det gick inte, så frågade jag vad det kotade för mig att ringa till utlandet och ta emot från utlandet och gissa vad!!!!
0.00 kronor, fantastiskt, sen tt micke betalar en förmögen het det är en annan sak ;D
men 0 kronor, jag förväntade mig skyhöga priser för mig med, men nej nej :D
känns skönt, då är det bara månads avgiften samt telefonen och typ lite andra telefonsamtal som 118118 med mera som kostar :D
skönt då är det ej över 800 iallafall.

imorgon jobbar jag igen och börjar kl 8 med 15 bröd på beställning!
sen lär det vara lugnt om det blåser som nu vill ingen bada och känner jag vädret rätt kommer det tt regna i morgoin för att jag jobbar...

men men : D


kram kram

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-07-12 11:05:19

haha var du full när du skrev det här? (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela