onsdag

Publicerad 2009-07-08 21:08:56 i bilder säger mer än 1000 ord,

jobb i morgon, idag var jag hos gmorfar och grattade honom.
sen bar det av till ikea med lars och rabba, lars hittade det han skulle ha och har nu köpt en bäddsoffa samt ett soffbord.
jag köpte lite grejer så jag kan hänga upp saker på väggen med mera!
sen gick vi till elgiganten köpte nya hörlurar till ipoden, sen vidare till toys r us!
där vi sa att vi ska ha maskerad snart för jag ska vara cheerleader från high school musical hittade iof hur mycket annat som helst, skulle kunna vara en sköldpadda :D

4 dagar kvar nu!

jag har fortfarande inte kommit på vilken färg jag ska ha på mina naglar ännu, men det löser sig på fredag !
någt jag vet är att naglarn sa bli kortare iallafall ;)

sova tidigt för i morgon är det tidigt upp för jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela