redan onsdag

Publicerad 2009-07-01 17:40:01 i bilder säger mer än 1000 ord,

goood eftermiddasg, vaknade i morse att det hade regnat, skönt för det beövdes, till eftermiddagen nu å kom solen och det blev varmt igen, det var lunt på jobbet idasg men hur varmt som helst.

var på landet måndag till tisdag, skönt vi badade och solade hela dagarna.

imorgon åker mamma och sami + hund till karlstad ochska hälsa på min systers kille + familj syster är där nere nu så dom ville ta en tripp.
jag blir alltså ensam hemma, pekis kommer och gör mig sällskap hon ärockså ensam hemma så vi polare ihop :D

lörddag är det bajen igen efter ett uppehåll.

3 dagar har gått och du ärefter längtad,  hoppas det är bra trots allt besvär som blev.
det är tomt utan dig, saknas något i mitt vardagliga liv...
KOM HEM!!!!!


I <3 MY BOYFRIEND

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela