SKIT SVEAVACCIN!!!

Publicerad 2009-07-06 13:47:11 i Carros fantastiska liv,

jag skulle ta sista sprutasn för hapati a+b men fick jag det NEJ!
för dom har slutat att skicka direkt fakturor till företag, jag tänker inte betala över 500 krnor för att ta en spruta som skolan bett mig ta, finns inte! jag ska ringa deras huvudkontor, det sjukaste är att dom inte kan prata ordentlig svenska på mottagningen heller... sen när hon ringer sin chef tro på fan att dom börjar prta arbiska med varandra. fyfan!
svenska pratar man med sina anställd när det är kunder i närheten. folkvett!!!

nu ska jag snart åka och jobba!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-07-07 01:35:42

SJukt kan de inte ha vett å prata svenska nån gång :O SJUKT!! å vi bor i Sverige

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela