tisdag

Publicerad 2009-07-07 17:31:26 i bilder säger mer än 1000 ord,

5 dagar kvar nu, idag har det varit otroligt lugnt på jobbet,
imorgon är jag ledig och det ska firas med att min gamelmorfar fyller 93 år.
sen skulle jag eventuellt med lars till IKEA men inget säkert ännu.
torsdag jobbar jag dag igen, fredag ledig  lördag med sen söndag till 16 och då får jag äntligen träffa min prins!!
gud vad tiden gååååår sakta!!
sitter just nu och dricker vanilj latte

jag har köpt en huuuur gullig bikini som helst,

samt ett ursnyggt armband!!!

på fredag ska jag göra om mina naglar, vilket VERKLIGEN behövs!!
dom ser förjävliga ut,  ena tummen håller på att gå av och dom har växt så det knakar!

vilken färg på tippen tycker ni jag ska ha,? ( glitter färg) fanns verkligen i alla färger!

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2009-07-07 17:33:21

Sv; Varför jag umgås med honom är för att båda älskar varandra och vi tar det lugnt och ser vart det leder. men de är klart de känns konstigt när man varit tillsammans o förlovade i 1½år och nu inte är det helt sådär.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela