underbar helg

Publicerad 2009-07-26 17:04:30 i bilder säger mer än 1000 ord,

jag har haft en bra helg!
fredagen började med att jag inte klev upp ur sängen förens vid typ 15 eller ngt sånt.
sen planerade jag och sara att vi skulle åka till sköndal och äta gott och dricka lite,

efter maten tog vi en promenad och vi fotade en hel del,

lördagen var lite dramatisk till din början men ja iallafall, åkte med sara och johan till farsta där v shoppade lite, bilder kommer sen,  sen ringde pekis efter middagen och det blev bio "baksmällan" sen tog vi bulle till solna och tyckte att vi var värda en öl/cider och vi knatade ner till lokala krogen och där blev det livat, vi fick besök vid vårat bord av 3 st AIKare och de bjöds på dricka där, sen hem vid halv 3 - 3 och låg och tjatrade oc sen somnde vi gott.
söndag (idag) vaknade med ryggont ( sov på en jätte mjuk säng) och sen har vi bara degati soffan ( läs sovit för min del)
nu alla hemma,
snart vankas middag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela