duktiga carro

Publicerad 2009-05-05 19:41:51 i bilder säger mer än 1000 ord,

känner mig suuuuper bra i dag, jag har pluggat och gjort klart ALLT, så gott som iallafall... jag tycker jag är klar.
Företagandet är klart och det blev 2 sidor, samhället är klart på MIN nivå men förmodligen inte Cias, men hon får klara sig, haha relionen tror jag har gått ut så de skiter jag i, eller så gjorde vi den gemensamt i skolan kom inte ihåg..

nu har det börjt regna... Micke bi frisk alla hänger på dig sen du blev sjuk har det regnat med andra ord sen i söndag.
imorgon är det jobb igen och kalmar står på spel.

Vet också att mina studentinbjudningar har kommit fram och de känns skönt.
får se hur många det är som svarar... och sen hur många det blir på min student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela