ENDAST 5 DAGAR!!!!

Publicerad 2009-05-03 17:38:22 i Carros fantastiska liv,

tills jag tar studenten om man räknar skoldagar, jag går ut på praktik den 11 maj och jag har meed andra ord endast denna vecka som kommer kvar inne i skolan.... huuuur underbart är inte det?
3 veckor ute på fältet, men jag vet inte vart än ska ringa till 2 st företag i morgon hade jag tänkt och kolla om dom vill ha mig.... hoppas hoppas.. kanske till och ed får jobb om jag är duktig...
 hunden ska nu ut annars kan det hända en olycka!

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-05-03 18:40:50

Christian Pernefjord :) (Perne) Såg bilder på Playahead för skitlängesen ^^ på Lars tror jag de var.

Sen så små snackar jag med Lars.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela