första dagen avklarad

Publicerad 2009-05-11 17:03:32 i Carros fantastiska liv,

nu är jag hemma efter en dag på nya praktikplatsen. jag har det jätte bra med christer.
christer är pappas kompis och han är hur trevlig som helst, jag har alltid trivs i när pappa har umgåts med honom, vi har städat trapphus och jag har åkt åkgräsklippare i dag!
imorgon ska jag fortsätta klippa gräs och sen ska jag planera gräs och hämta en gräsklippare om planerna blir som det blir.kroppen klagar på ryggen men det går nog över den är inte van att bära eller ha konstiga ställningar men snart så har den vant sig!

snälla hör av dig när du läser detta, så jag vet hur du mår!!

snart ska jag äta sen ska jag på träning!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-05-12 08:56:03

Jag har läst och jag mår bra!



:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela