lördag? haha

Publicerad 2009-05-02 17:38:27 i Carros fantastiska liv,

vilken helg!!! hahahaha
torsdagen började med att det var mösspåtagning i kolan 12.00 och ja då började det, alkoholen sprutade ur näsan under hela fördmiddagen och halva eftermiddagen innan jag tog mig i kragen och åkte till micke. där blev det middag och sen skulle vi på fieasta men icke sa nicke det blev inte så, jag blev iof väldigt glad så jag fick sova :D
upp fredag micke hade åkte på tävling i gävle i 4X, jag gick upp tog ett glas vatten och blev övertald att följa med upp till gävle med hans föräldrar, och det var jätte trevligt och roligt att se, 7de plats kom han på om jag inte mindes fel,
hemresan tog 2 gånger längre tid än förväntat, jo dom skulle till BMX banan i östhammar på vägen hem också... en ja sol fick man på kroppen och trött när man kom hem, sen sov jag vid 10 tiden efter vi hade kollat på alla bilder från tävlingen, idag upp med tuppen för att åka in till stan och shoppa med Arne och Lars, mycket bra grejer fick vi med oss hem, jag fick en keps och ett par nya brillor för arne snodde mig som klädde tydligen honom med än mig.

blder kommer senare :D
kram

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2009-05-02 17:39:52

I Östhammar bor typ jag :)

Postat av: Becca

Publicerad 2009-05-02 21:31:05

Känner du Lars Jansson ? Eller Saikko ?:)

Postat av: Becca

Publicerad 2009-05-03 09:28:50

Nja har vart tillsammans med deras polare i 2 år drygt^^ :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela