och så kom förkylningen..

Publicerad 2009-05-14 14:25:21 i Carros fantastiska liv,

nu är man förkyld med feber och hela baletten, skönt!
jag har haft känningar och lite små feber sen i fredags, men det är inte så konstigt när man har varit i närheten av en inflensamänniska ett tag. men jag fick som tur var inte inflensan... men det som suger mest är att det är maskin mässan i morgon och min klasskompis andreas zetterberg ska få pris för "bästa studerande bergsprängaren" från BEF samt 10.000 kronor! jag kommer åka dit iallafall endast för att se han ta emot priset ta lite bilder sen åka hem och bli frisk!
jag har sett fram emot maskin mässan nu hela året och självklart blir man sjuk!!

men praktiken tycker jag går bra nu har jag varit hemma i 2 dagar och blir hemma i morgon också, men jag trivs tycker det är kul! jag är garanterat frisk tills måndag då är det bara i med hårdhandskarna igen det blir en kort vecka måndag-onsdag för det är röd dag torsdag klämdag fredag, veckan efter det blir också kort samma där måndag-onsdag för torsdagen är det lunch i skolan för oss som tar studenten sen på fredagen TAR JAG STUDENTEN!!!!!!!!!!

jag kan knappt fatta att det är slut, äntligen efter så jäääävla många år i skolan är det slut. har gått nu 9 år i grundskolan sen 3 år i gymnasiumet. jag kommer sakna alla klass och skolkompisar som man har lärt känna under dessa 3 år!
hårt kämpande och roliga stunder, BP1B + BP2E och BP3E (BP2E och BP3E har varit samma klasskompisar)

nu är det bara skor och smyken till studenten som måste köpas, sent ute som vanligt......
men men ska kolla runt lite hittar nog något snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela