underbart!

Publicerad 2009-05-08 14:29:25 i Carros fantastiska liv,

guuuuud idag gick jag sista dagen i gymnasiet, sista gången jag behövde sitta på lektion äta en där äckliga maten och åka långt! SISTA DAGEN I KISTA GYMNASIUM AVKLARAD, nu återstår praktiken, 3 veckor med röda dagar och allt så det är ungefär 2 veckor bara, sen är det äntligen över!!!!!

igår var jag på skiva såå jävla roligt, helt galet va jag hade det bra, bra musik träffade massa gamla klasskompisar från kunskap och ja det var allmänt mysigt, bilder kommer i morgon förmodligen, marica sitter på dom.

ikväll är det grillkväll hos mig med lite folk, kommer bli super mysigt för solen skiner och jag känner på mig att det kommer bli gott :D

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-05-08 15:22:55

Ha en härlig kväll!



Kram faster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela