fredag

Publicerad 2009-11-20 09:23:32 i bilder säger mer än 1000 ord,

ska snart locka håret och sminka mig för att senare bege mig till Nacka forum för att ta en lunch och kanske en fika med Lena. Ska bli så roligt att träffa bebben och framförallt Lena,  förut träffades jag och Lena hela tiden flera gånger i månaden och det var middag bio ,mysiga, hemma kvällar allt!

M ringde igår helt förstörd då han hade glömt jackan på lokalbussen mellan Östersund och Åre med Hemnycklar, Bilnycklar och jobbnycklar, vilket inte är allt för bra. Men man får hoppas att det finns en godsjäl som har tagit hand om hans jacka så han kan få tillbaka den.

Ikväll har jag inge vidare planer faktiskt, får se vad som händer. Ingen utgång iallafall men kanske myskväll!

Julen börjar närma sig stort det märker man på alla reklmer på TV och i alla butiker överallt är det julpynt!
Jag längtar tills man får julpynta och baka pepparkakor lussebullar knäck med mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela