helgen börjar med fredag

Publicerad 2009-11-27 11:10:15 i Carros fantastiska liv,

igår blev det shopping med mamma och Lach, jag kom hem med ett par skor, såååå jädrans snygga.
ska lägga upp bild på dom när jag orkar... kom också hem med mina paket som jag beställt jag lägger ut min affish som jag beställde de andra är mammas julklapp.
Idag åkte jag med mamma till citygross och köpte 2 par ursköna strumpor och gör dina egna julkort :D
på lindex köptte jag också en rosa gullig BH!

vid 2 ska jag färga håret och tunna ur håret hos Madde, spännande!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela