Idol titt.

Publicerad 2009-11-20 22:20:24 i bilder säger mer än 1000 ord,

Har suttit och kollar på idol ett tag nu, circus möller slank in också, det är  te och chips på bordet och en mamma facebook.

Så här sa nyhetstjejen nyss " Det är en massa sol på kartan i morgon" hoppas att det visar sig i morgon bara och inte bara på kartan! Jag behöver SOL.

Ryggen gör ont, hoppas att natten får de att försvinna, det vore underbart för jag har inte lång dag framför mig.
Men det får väll bli tabletter i morgon då, förmodligen för att orka med dagen med massa skoj! Ladda kameran måste jag göra inatt så det finns bilder, rykten säger att Arne eventuellt skulle köra räcke i morgon, får se!

och godnatt hörs i morgon!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela