läkarbesök

Publicerad 2009-11-11 16:12:36 i Carros fantastiska liv,

imorgon ska jag röntka ryggen på VC i skärholmen.
jag har suttit hemma hela dagen i soffan och nu har det blivit mörkt..,
igår hade andreas match emot tyresö, och det var minnesstund i ishallen för Oscar,
det var otroligt fint att se och lyssna på när hans tröja ligger i mitt cirkeln och hans närmaste åker ut och lägger rosor på den... usch de var så fint. vi ses Oscar! <3

just nu är det rätt tomt på allt i mitt liv, det står lixom still... kan inte jobba,  kan inte göra ngt på eftermiddagarna som är roligt, tex bowla med mera... men vad ska man göra när man inte har en kropp som klarar av det.
snart får jag pengar från folk som inte  kan lämna tillbaka pengar som man lånar... det är lågt, när jag vet att personen i fråga ha pengar, för personen kan dricka sprit varje helg....


over and out!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-12 00:18:11

Suck på människor som lånar men aldrig lämnar tillbaka :S fin blogg :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-17 14:34:01

ge dig nån gång

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela