mörket har fallit

Publicerad 2009-11-19 16:59:33 i bilder säger mer än 1000 ord,

och nu var det mörkt i kära sverige igen...
I och med det kom regnet vi har FAN haft uppehåll hela dagen kan vi inte fått haft det en hel dag iallafall?!

Imorgon ska jag äta lunch med Lena i Nacka och det var mer än ett år sen jag träffade henne och hon har fått en liten bebbe som jag längtar efter att få träffa!


Saknar dig storesyster!

Jag ska dra en väldigt bra mening min mamma nyss sa:
" det är jävligt svårt att både äta av kakan och ha kakan kvar"
hoppas du förstår hur ont du sårar folk när du gör som du gör, tänk inte bara på dig själv ;D
men det är kanske det du vill, du har gjort det förr du kan lika gärna fortsätta! Enjoy!

Här hemma steks det pannkakor och laxwook för de vuxna!
M är framme i Åre och ska nog ta en öl på hotellet snart!

Kommentarer

Postat av: Denise - en blogg om allt o lite till

Publicerad 2009-11-19 18:25:58

Sv; åh tack så mycket! Ja det känns helt underbart! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela