ny vecka

Publicerad 2009-11-02 18:26:52 i bilder säger mer än 1000 ord,

dåligt med bloggande här...

men helgen har varit bra ända fram till söndagen....
det var maskerad på lördagen och det var så himla roligt att träffa alla igen och alla var riktigt snygga.

alla vi har gått i samma skola eller samma klass!

jag var dagen till ära curella!
söndagen innebar jobb och förutom att DIF vann med 2-0 och får kvala kvar i allsvenskan så tog skit aik råttpack smguld vilket inte alls är bra.... efter jobbet drog en del av gänget till harry b james och tog lite mat och dryck och det var en bra avslutning på säsongen, med både skratt och tårar... jag är jätte depp för att säsongen är slut för nu är det uppehåll tills i mars igen så alla i gänget förhoppningsvis ses igen.
jag har haft en helt fantastisk säsong och gud jag kommer sakna er tjejer och killar...

på onsdag ska jag på kvalmatchen assyriska-DIF i södertälje för att se mina hjältar krossa assyriska och fortsätta i allsvenskan!

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela