RIP <3

Publicerad 2009-11-06 15:04:16 i bilder säger mer än 1000 ord,

Första gången jag fick köra moppe själv var med dig bakom mig, du skrek att jag skulle bromsa i backen vid flaten och jag satt och skrattade i panik 2004.
Min första fotbollsmatch var med dig på Stockholm stadion, Djurgårdens if - BK Häcken 2004.
Min första riktiga hemma fest var hos dig på valborg 2005.
Min första praktik var på samma ställa som dig, BR Leksaker i skäholmen då den låg på övreplan 2004,

(Bild från hans Facebook)
Oscar har lämnat oss,
En av de snälladet killarna som jag spenderade en hel sommar med, allt moppe åkande med dig valborgs festen hos dig och alla sena kvällar och nätter i sköndal. den sommaren som fortfarande kommer vara en av de bästa i mitt liv. Du är en stjärna som nu fått börja lysa, jag ska vinka åt dig när jag ser dig och vi ses i sköndal på Onsdag!
Tack för att jag fick lära känna dig och bli din vän!
RIP Oscar Andersson, du är saknad, inte bara av en utan av fruktansvärt många!

Ses i det fria!

Kommentarer

Postat av: Denise - en blogg om allt o lite till

Publicerad 2009-11-07 16:08:13

Usch, jag fick tårar i ögonen och en obehaglig feeling i magen när du berättade! Han som var så snäll! :(

Postat av: Hjalmar "AgentF" Högberg

Publicerad 2010-10-09 00:30:09

Det är otroligt tragiskt att han inte finns här nere längre...det syntes lång väg att de var en kille som hade mycket kvar att ge



men som så många andra gånger av dom ungdomar man mött i hanviken/tyresö/älta så försvinner dom upp dit till de andra änglarna



Oscar,Marcus och massa andra ungänglar som bytt planhalva till högre våning lever på

något sätt i mig mer nu än dom gjorde då dom fanns här nere ...nu känner jag deras

värme på ett helt annat plan och den gör mig starkare för varje dag



det är tackvare dom bland andra som man blev den man blev även om dom kanske inte alltid förstod

vad dom gjorde för andra



//Hj

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela