söndag

Publicerad 2009-11-22 18:03:37 i bilder säger mer än 1000 ord,

igår var en trevlig kväll, jag började eftermiddagen med att bege mig till Stockholm stadion för att se LG winter jam med Lach, träffade även Daniel Matte Kongas Sören Dennis Rabba och Simon där.
Efter det åkte jag Danne och Matte till Harrys där vi kollade på Bandit Unsigned. riktigt roligt att se banden som har kommit en bit i tävlingen. Tyvärr så gick de bästa bandet inte vidare, jag gillade deras låt/ar dunder mycket.



På väg in till stadion


I kylan på Stockholm stadion!


Inne i den OTROLIGA värmen med grym musik på Harry B med Danne och Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela