tidsfördriv

Publicerad 2009-11-20 22:56:02 i Carros fantastiska liv,

1. De 3 senaste köpen jag gjort är : eyeliner, gossedjursgris och julmust
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är : M.Häggqvist ;)
3. Det senaste jag googlade var : snö
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin : en förliten klänning... (super snygg).
5. I min handväska har jag just nu hela mitt liv. kalender, tampisar, kamera, plånbok, 100 saker till.
6. Min favoritgata i världen är: ingen aning
7. Mitt signaturplagg är : stor tröja!
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är : Alla mina skor!!
9. Jag är beroende av: pussar och kramar samt cash!!!
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord... ?
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja: MQ
12. Jag har aldrig köpt något från : Ellos
13. Jag fyndar bäst på : JULREA!!!
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja : Någon med mycket bra kläder
15. Mitt nästa stora inköp ska bli : ny telefon + snowboard
16. Min stilikon är Måste man ha en sån?
17. I min skosamling har jag väldigt många par svarta pumps!
18. Min drömväska är : haha jadu?
19. Varje månad shoppar jag för kanske 1500 kr.
20. På nätet shoppar jag helst just nu från handlar sällan på nätet
21. Min favorit-modeblogg är : läser ej sånt
22. Jag är som snyggast när jag : gör mig extra till ( enligt M)
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag mamma
24. Mitt hår är långt, tjockt lite lockigt och blont
25. Mitt drömjobb är : bland skot kläder och goa kollegor typ (!)

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-11-21 10:18:33

Vad hände med;

Min favoritfaster är: YLVA!!!



;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela