Winter jam

Publicerad 2009-11-21 12:20:08 i bilder säger mer än 1000 ord,


Snart ska jag bege mig in till stadion för att kolla på Winter jam!
Lach ringde presic och kollade så jag var uppe (!),
min fråga är om han är uppe vilket han inte var eftersom han låg i sängen fortfarande.

Solen skiner så det är en kanon dag att knalla runt i stan med en 7 eleven kaffe och goda vänner,
jag saknar M massor, imorogn kommer han hem, igår fick han lära sig hur man fixa tillbax ett benbrott.
Han sa att han va väldigt skakig om händerna men han klarade det och idag har han praktik i backen och det såg han fram emot sa han.

Solbrillorna på, coola jeans lockat hår och en kavaj jacka så är dagen BÄST!

ses på stadion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela