på onsdag...

Publicerad 2009-09-05 13:17:42 i bilder säger mer än 1000 ord,

ska jag tatuera mig på benet, presic ovanför foten.
ca 6 cm stor ska den vara och jag kommer aldrig att ångra den tatueringen jag nu ska göra!



denna ska jag ha, och det för att hedra min morfar som har prostatacancer och är väldigt sjuk.
jag ska visa att jag älskar honom och vill mer än allt att han ska bli bättre för han kommer aldrig att bli helt bra. jag vill visa att jag bryr mig trots att jag inte allt för ofta träffar honom för min rädlsa för döden!
jag hoppas att han blir glad!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-09-05 13:23:32

Både morfar och mormor kommer att älska den tatueringen.

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela