fredag

Publicerad 2010-08-27 10:18:27 i bilder säger mer än 1000 ord,

igår var en spännande dag, den 1 okt händer de grejer :)
david har köpt lägenhet och´om jag var snäll skulle jag få följa med ;D

jag ska snart rulla in emot stan och träffa Sara som jag inte träffat på flera månader, hon ska ha barn om 4 veckor ungefär och jag är så glad för hennes skull!! så jag ska få se hur tjock hon är och så ska vi fika, inte mycket fiak för min del men prata iallafall, jag åt donken i går på över en vekca med pain i munnen, de gick men var inte skönt.... får hålla mig en stund till men vi firade för lägenhetsköpet, eftersom att alkohol är uteslutet med tanke på att jag gårpå pecilin för den bort opererade tanden så fick det bli donken.

i helgen är det uppvisningar i sigtuna med mina gymnaster ska bli jätte roligt.

älsklingen är hos tandläkaren i dag och ska förmodligen också dra ut en visdomstand... vi är numera tandutdragnings paret i väsby tror jag, med andra ord min tur att ta hand om min äskling med tanke på vad david har ställt upp för mig... <3


jag och sara sist vi träffades på halloween 09!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela