måndag = tillbaka till jobbet.

Publicerad 2010-08-30 08:50:43 i Carros fantastiska liv,

Måndag... en veckas sjukskrivnng avklarad.
Har fortfarande väldigt ont sover fortfarande dåligt på nätterna, men jag får bita ihop nu och ta mig till jobbet.
Massa har hänt på jobbet så får se hur det är på jobbet.

Ihelgen var det uppvisning i sigtuna jätte jätte roligt och solen var varm.
Massa underbara bilder fick jag också.

Var även i Solna hos Sandra och Christian och de bjöds på Tacobjudning.

Söndagen bestod av ont ont ont, och det blev ingen uppvisning men jag följde med och var publik åt älsko som hade liga match. bra jobbat!

Nu ska jag snart börja röra mig, hoppas värktabletterna värker idag annars har jag ett helvete....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela