måndag.

Publicerad 2010-08-23 08:51:14 i Carros fantastiska liv,

Idag är det måndag..
en dag jag inte sett fram emot på hela helgen...
idag ska jag nämligen dra ut visdomstanden....
jag har STORA fjärilar i magen som flyger som fan.
tur att jag har världens bästa mamma som kommer och håller mig i handen <3
Inte nog med de så är det ju föräldrar möte på gymnastiken i dag... passande.... jag som hade velat gå dit och presenterat mig som den nya tränare, men men det får bli en annan dag.

veckan som kommer jobbar jag kväll alltså 10-19, betyder inge träningar för mig denna vecka och det suger, jag vill ju stå där nere på golvet och passa alla duktiga gymnaster!
Jag trivs jätte jätte bra i SMGK!

I helgen om vädret tillåter så är det uppvisning i sigtuna, utomhus.
Det ska bli spännande hoppas det är massa sol och värme. (kan väll få bli den sista helgen med sommar värme,snälla)

Igår var jag och David och kollade på lägenheter i märsta.
Han har fasnat för två stycken tror jag, så han har lite beslutsångest.
Åt super god pizza i märsta också, jag vet ju vart han kommer bli stammis om han får lägenhet där ;)

Nu ska jag klä på mig och senare börja tuffa emot stan för att *brrr* dra ut tanden....
(önska mig lycka till)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela