onsdag

Publicerad 2010-08-25 08:25:42 i bilder säger mer än 1000 ord,

fortfarande svullen, tror den har gått ner lite lite... inatt vaknade jag vid ett av att jag ställt klockan för att ta tabletter, när jag går och lägger migigen har jag jätte ont för att tabletterna innan slutat verka,
efter mycket om och men somnade jag nog med smäratan och vaknade nu vid 8 och tog en ny omgång tabletter...
Jag är fortfarande ofattbart glad över att ha min älskade pojkvän här. verkligen helt underbar!

Imorgon ska jag förhoppningsvis gå och jobba... måste ju göra de nu efter att har varit hemma i 3 dagar...


Igår kväll var jag suuper snygg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela