Söndag.

Publicerad 2010-08-15 10:54:36 i bilder säger mer än 1000 ord,

veckorna börjar gå väldigt fort, helgen har varit bra!
Fredagen bestod av jobb sen minigolf sedan magget med arbetskompisarna, alltid lika trevligt (trots att Kim alltid bangar....) Lördagen bestod av poolparty ute på waxholm för tindra som fyllde 3 år. Jag fick i David i vattnet han som aldrig badar och jag puttade i honom efter hårt kämpande, han fick lite panik men vafan han har nu badat.
efter partyt åkte vi hem till födelsedasbarnet och grillade och hade mysigt som alltid.
Idag är det middag hos mamma och hälsa på mormor och morfar och sen förhoppningsvis träffa Petras hundvalpar.

Imorgon är det jobb igen!

 

Nu blir det våfflor i stekpannan til frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela